در حال بارگذاری ...
پنج‌شنبه 23 اسفند 1403

روابط عمومی دانشگده فنی و حرفه ای دختران کرمانشاه

روابط عمومی دانشگده فنی و حرفه ای دختران کرمانشاه

 روابط عمومی

  • ایجاد ارتباط اداری بین حوزه ریاست آموزشکده، واحدهای تابعه و حوزه دانشکده/ آموزشکده واحد استان اعم از شفاهی و کتبی و پیگیری آنها.
  • دریافت و ثبت نامه هایی که از واحدهای مختلف ارسال شده و لازم است به رؤیت رئیس آموزشکده برسد و حصول اطمینان از پاسخگویی به موقع مکاتبات حوزه ریاست.
  • تهیه پیش نویس و صدور نامه هایی که متضمن نظرات و دستورات رئیس آموزشکده به واحدهای مختلف می باشد.
  • تهیه پیش نویس و ثبت و ارسال نامه ها، دستورها، بخشنامه­ها و دعوت­نامه های صادره.
  • پیگیری و اجرای دستورات رئیس آموزشکده.
  • تنظیم برنامه های کاری و ملاقات رئیس آموزشکده.
  • دعوت افراد برای تشکیل جلسات و کمیسیون­ها.
  • تنظیم صورت جلسات حوزه ریاست و ابلاغ آن به واحدهای ذی­ربط و پیگیری مصوبات جلسات مذکور.
  • انجام اقدامات لازم برای شرکت کادر علمی و مدرسین در کنگره ها، ‌کنفرانس­ها و سمینارهای داخلی و خارجی با همکاری واحدهای ذی­ربط در دانشکده/ آموزشکده واحد استان.
  • مطالعه و بررسی عقاید و آراء عمومی نسبت به فعالیتهای انجام شده و انجام تبلیغات به منظور توسعه دوره­های فنی و حرفه­ای.
  • ایجاد تمهیدات وانجام اقدامات لازم به منظور جذب کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی.
  • سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف ونحوه برخورد مدیران و کارکنان با ارباب رجوع و اعلام نظر درمورد آن.
  •  آگاه ساختن مردم از پیشرفت نتایج برنامه­ها و فعالیتهای دانشگاهی از طریق رادیو، تلویزیون، مطبوعات و تشکیل جلسات، سخنرانی و همکاری با نهادهای مردمی.
  •  ایجاد ارتباط با سایر دانشگاه­ها و نهادهای انقلاب اسلامی و موسسات آموزشی و پژوهشی و تنظیم برنامه­های انتشاراتی و تبلیغاتی داخلی.
  • تهیه و تدوین اخبار، بیانیه‌ها، اطلاعیه‌ها، آگهی‌ها و پیام‌های خبری آموزشکده و اقدام برای نشر و انعکاس آنها در رسانه‌های جمعی.
  • بررسی مطالب انعکاس یافته در رسانه‌های گروهی در رابطه با فعالیت‌های آموزشکده و پاسخگویی به آنها درصورت ضرورت و اطلاع رسانی مستمر به دانشکده/ آموزشکده واحد استان.
  • برنامه ریزی و همکاری با واحدهای تابعه ذی­ربط برای برگزاری کنفرانس‌ها، سمینارها، جشنواره‌ها و نمایشگاه­ها و میهمانی‌های رسمی، مصاحبه‌ها و بازدیدهای مربوط به آموزشکده.
  • برنامه‌ریزی لازم برای تشخیص، جمع‌آوری و نگهداری اسناد و مدارک راکد آموزشکده در چارچوب دستورالعمل‌ها و ضوابط مربوط.
  • ایجاد حسن روابط بین کارکنان و مسئولان آموزشکده از طریق جلسات داخلی.
  • بروز رسانی پایگاه الکترونیکی ( پرتال ) آموزشکده و نظارت مستمر بر پرتال برای کاهش مراجعات حضوری دراجرای طرح تکریم ارباب رجوع.
  • شرکت درکمیسیون‌ها، سمینارها وجلسات مختلف حسب دستور و تهیه گزارش‌های مورد نیاز برای استحضار مقام مافوق.